PiKe
Member
Sahil Güvenlikten Bilgiler
İngiliz kıyısındaki gemi çarpışmasından sonra, kirlilik görünmez
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Çevre için, İngiliz Kuzey Denizi kıyılarının önündeki gemi çarpışması hafifçe varsayabilirdi. Bununla birlikte, birçok soru cevapsız kalır.
İngiliz Kuzey Denizi kıyılarının önündeki gemi çarpışmasından sonra çevresel hasar, ilk bilgiye göre sınırlandırılmalıdır. İngiliz Sahil Güvenlik, üç gözetim uçuşu durumunda, kaza gemileriyle ilişkili olabilecek su yüzeyinde kir bulunmadığını söyledi.
Konteyner gemisi “solong” Pazartesi günü “Stena Immaculate” tankeriyle çarpıştı. Her iki gemi de ateş yaktı. Tanker, 220.000 varil (yaklaşık 35 milyon litre) uçak yakıtı davet etti, bu etkiden en az 16 tanktan en az biri hasar gördü. İlk inceleme, “Stena Immaculate” i işleten ABD nakliye şirketi Crowley, ateşler nedeniyle gazyağın buharlaştığını gösterdi.
Kuzey Denizi'nde gemi çarpışmasının nedenleri hala belirsiz
Sahil Güvenlik, tankerde artık yangın olmasa da, “solong” da hala daha küçük yangınlar var. Gemi şimdi güvenli bir pozisyona sürüklendi. Bu arada korkular, yük gemisinin koşma ve geminin dizelinden dolayı denize girebileceğinden veya denize girebileceğinden korkmuştu.
Kazanın nedenleri üç gün sonra hala belirsizdi. Crowley'e göre, ABD bayrağının altında araba kullanan tanker, çapanın önündeyken Portekiz bayrağının altında sürüş “solong” tarafından çarpıldı.
Kaptan daha uzun süre gözaltında kalmalı
Her iki geminin toplam 36 mürettebat üyesi güvenli bir şekilde karaya çıkarıldı, bir kişi tıbbi olarak tedavi edildi. Bir denizci eksikti, arama Pazartesi akşamı durduruldu. Yetkililer kazada öldürüldüğünü varsayıyor.
“Solong” un 59 yaşındaki kaptanı ihmalkar öldürme şüphesiyle tutuklandı ve şimdilik gözaltında kalmalı. Polis, öncesi gözaltının 36 saat daha uzatıldığını söyledi. Rus vatandaşı olan adam araştırmacılar tarafından röportaj yapmaya devam etmelidir.
DPA
EPP
İngiliz kıyısındaki gemi çarpışmasından sonra, kirlilik görünmez
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Çevre için, İngiliz Kuzey Denizi kıyılarının önündeki gemi çarpışması hafifçe varsayabilirdi. Bununla birlikte, birçok soru cevapsız kalır.
İngiliz Kuzey Denizi kıyılarının önündeki gemi çarpışmasından sonra çevresel hasar, ilk bilgiye göre sınırlandırılmalıdır. İngiliz Sahil Güvenlik, üç gözetim uçuşu durumunda, kaza gemileriyle ilişkili olabilecek su yüzeyinde kir bulunmadığını söyledi.
Konteyner gemisi “solong” Pazartesi günü “Stena Immaculate” tankeriyle çarpıştı. Her iki gemi de ateş yaktı. Tanker, 220.000 varil (yaklaşık 35 milyon litre) uçak yakıtı davet etti, bu etkiden en az 16 tanktan en az biri hasar gördü. İlk inceleme, “Stena Immaculate” i işleten ABD nakliye şirketi Crowley, ateşler nedeniyle gazyağın buharlaştığını gösterdi.
Kuzey Denizi'nde gemi çarpışmasının nedenleri hala belirsiz
Sahil Güvenlik, tankerde artık yangın olmasa da, “solong” da hala daha küçük yangınlar var. Gemi şimdi güvenli bir pozisyona sürüklendi. Bu arada korkular, yük gemisinin koşma ve geminin dizelinden dolayı denize girebileceğinden veya denize girebileceğinden korkmuştu.
Kazanın nedenleri üç gün sonra hala belirsizdi. Crowley'e göre, ABD bayrağının altında araba kullanan tanker, çapanın önündeyken Portekiz bayrağının altında sürüş “solong” tarafından çarpıldı.
Kaptan daha uzun süre gözaltında kalmalı
Her iki geminin toplam 36 mürettebat üyesi güvenli bir şekilde karaya çıkarıldı, bir kişi tıbbi olarak tedavi edildi. Bir denizci eksikti, arama Pazartesi akşamı durduruldu. Yetkililer kazada öldürüldüğünü varsayıyor.
“Solong” un 59 yaşındaki kaptanı ihmalkar öldürme şüphesiyle tutuklandı ve şimdilik gözaltında kalmalı. Polis, öncesi gözaltının 36 saat daha uzatıldığını söyledi. Rus vatandaşı olan adam araştırmacılar tarafından röportaj yapmaya devam etmelidir.
DPA
EPP