PiKe
Member
Çevre, vücudu utandırmak, sosyal medya
Penny yeni bir reklamla “FFF neslinin” gerçekte ne istediğini gösteriyor
“Çocukların ve gençlerin söyleyecek çok şeyi var. Dinleyelim!” Penny’nin yeni Noel reklamı diyor.
© Ekran Görüntüsü YouTube / @ErstmalZuPenny
Penny’nin çocukların ve gençlerin isteklerine adadığı yeni Noel reklam filminin sloganı “Dinleyelim”. Kampanyanın amacı: Gençlere sahne vermek ve toplumsal krizlerin Haberin Detaylarıında seslerini duyurmak.
Özellikle Noel sezonunda, toplumda her gün karşılaştığımız zorlukları vurgulayan yardım projelerini ve kampanyalarını desteklemek birçok insan için önemlidir. Arka planına karşı İklim değişikliği, savaşlar, sosyal bölünme ve artan sosyal eşitsizlik Ancak bu yılın Noel reklam filminde Penny kendisini yalnızca belirli bir grup insana adadı.
Yeni kampanya “Dinleyelim”, gençlere fikir, istek ve duygularını kamuoyuna açıklayabilecekleri bir platform sunmayı amaçlıyor. Temel fikir: Geleceğin mevcut baskısı öncelikle çocukların ve gençlerin omuzlarındadır; sonuçta, bugün tasarlanan dünyada hayatlarının çoğunu geçirecek olanlar da onlardır.
Penny gençlere ses vermek istiyor
Böylece Penny, 100’den fazla kulüple işbirliği yaparak çocuklara ve gençlere gelecekten ne istediklerini, geleceğe dair ihtiyaçlarının ve fikirlerinin neler olduğunu, onları neyin harekete geçirdiğini ve neyin üzdüğünü sordu. Penny’nin sosyal medyada yayınladığı “The Kids” adlı klipte sonuçlardan alıntılar yer alıyor. Videoda ilk olarak ebeveynlerinin, bakıcılarının veya toplumun davranışlarından, taleplerinden ve isteklerinden gözle görülür şekilde muzdarip olan dört genç kahramanı görüyorsunuz. Klip ilerledikçe, kendi acılarını ve duygularını ifade eden daha fazla kahraman ortaya çıkıyor.
Örneğin genç bir kız, özgürce dans etmeyi tercih etmesine rağmen ailesi tarafından bale yapmaya zorlanır. Bir oğlan çocuğu, annesi onu sosyal medya için defalarca filme almadan, annesiyle biraz sakin vakit geçirmek istiyor. Diğer kahramanlar vücutlarının utandırılmasından veya iklim değişikliğinden, ırkçılıktan ve ayrımcılıktan, fabrika çiftçiliğinden veya okul sisteminden muzdariptir. Sonunda kahramanlar, “Bu bizim geleceğimiz. Lütfen bizi dinleyin!” mesajıyla kendileri için ayağa kalkmaya karar verirler. sorunları için sokaklara çıkıyorlar.
Sürdürülebilirlik
Gıdamızın üretimi iklime zarar veriyor – dört Alman şirketi bunun nasıl daha iyi yapılabileceğini gösteriyor
22 Ekim 2023
Penny’nin Noel öncesi kampanyasıyla sosyal sorunlara dikkat çekmesi ve viral olmaya çalışması ilk kez değil. Geçen yıl, Noel reklam filmi “The Crack” Haberin Detaylarıda gösterime girdi. Korona, göç ve enerji krizi ortalığı karıştırıyor. Artmasını eleştirdi Toplumun bölünmesi ve uyumun ve aktif olarak birbirine ulaşmanın savunucusuydu. İndirimci, 2021’de ayrıca Corona karantinasının etkilerine dikkat çeken ve yayınlandıktan sadece birkaç gün sonra milyonlarca görüntüleme kaydeden duygusal “Der Wunsch” kampanyasını başlattı.
#Konular
Penny yeni bir reklamla “FFF neslinin” gerçekte ne istediğini gösteriyor
“Çocukların ve gençlerin söyleyecek çok şeyi var. Dinleyelim!” Penny’nin yeni Noel reklamı diyor.
© Ekran Görüntüsü YouTube / @ErstmalZuPenny

Penny’nin çocukların ve gençlerin isteklerine adadığı yeni Noel reklam filminin sloganı “Dinleyelim”. Kampanyanın amacı: Gençlere sahne vermek ve toplumsal krizlerin Haberin Detaylarıında seslerini duyurmak.
Özellikle Noel sezonunda, toplumda her gün karşılaştığımız zorlukları vurgulayan yardım projelerini ve kampanyalarını desteklemek birçok insan için önemlidir. Arka planına karşı İklim değişikliği, savaşlar, sosyal bölünme ve artan sosyal eşitsizlik Ancak bu yılın Noel reklam filminde Penny kendisini yalnızca belirli bir grup insana adadı.
Yeni kampanya “Dinleyelim”, gençlere fikir, istek ve duygularını kamuoyuna açıklayabilecekleri bir platform sunmayı amaçlıyor. Temel fikir: Geleceğin mevcut baskısı öncelikle çocukların ve gençlerin omuzlarındadır; sonuçta, bugün tasarlanan dünyada hayatlarının çoğunu geçirecek olanlar da onlardır.
Penny gençlere ses vermek istiyor
Böylece Penny, 100’den fazla kulüple işbirliği yaparak çocuklara ve gençlere gelecekten ne istediklerini, geleceğe dair ihtiyaçlarının ve fikirlerinin neler olduğunu, onları neyin harekete geçirdiğini ve neyin üzdüğünü sordu. Penny’nin sosyal medyada yayınladığı “The Kids” adlı klipte sonuçlardan alıntılar yer alıyor. Videoda ilk olarak ebeveynlerinin, bakıcılarının veya toplumun davranışlarından, taleplerinden ve isteklerinden gözle görülür şekilde muzdarip olan dört genç kahramanı görüyorsunuz. Klip ilerledikçe, kendi acılarını ve duygularını ifade eden daha fazla kahraman ortaya çıkıyor.
Örneğin genç bir kız, özgürce dans etmeyi tercih etmesine rağmen ailesi tarafından bale yapmaya zorlanır. Bir oğlan çocuğu, annesi onu sosyal medya için defalarca filme almadan, annesiyle biraz sakin vakit geçirmek istiyor. Diğer kahramanlar vücutlarının utandırılmasından veya iklim değişikliğinden, ırkçılıktan ve ayrımcılıktan, fabrika çiftçiliğinden veya okul sisteminden muzdariptir. Sonunda kahramanlar, “Bu bizim geleceğimiz. Lütfen bizi dinleyin!” mesajıyla kendileri için ayağa kalkmaya karar verirler. sorunları için sokaklara çıkıyorlar.

Sürdürülebilirlik
Gıdamızın üretimi iklime zarar veriyor – dört Alman şirketi bunun nasıl daha iyi yapılabileceğini gösteriyor
22 Ekim 2023
Penny’nin Noel öncesi kampanyasıyla sosyal sorunlara dikkat çekmesi ve viral olmaya çalışması ilk kez değil. Geçen yıl, Noel reklam filmi “The Crack” Haberin Detaylarıda gösterime girdi. Korona, göç ve enerji krizi ortalığı karıştırıyor. Artmasını eleştirdi Toplumun bölünmesi ve uyumun ve aktif olarak birbirine ulaşmanın savunucusuydu. İndirimci, 2021’de ayrıca Corona karantinasının etkilerine dikkat çeken ve yayınlandıktan sadece birkaç gün sonra milyonlarca görüntüleme kaydeden duygusal “Der Wunsch” kampanyasını başlattı.
#Konular